svaren är här!

Hemskt ledsen att jag inte svarat eller skrivit något! Jag ska vara ärlig, jag har inte hunnit eller tänkt på det när jag haft tid.

Och, här kommer svaren!

Postat av: hanna
jag vill veta.. var bor du?
URL: http://hannassultimatum.blogg.se/

svar: Jag bor i en mellanstor stad någonstans i Sverige :)

Postat av: Malin
Finns det alltid en och samma fråga som dyker upp i varje frågestund du har? :)
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
 
svar: Nej, det här är min första frågestund

Postat av: t a k a i ♥
hej! : D
ska vi följa varandra på bloglovin? :> 
URL: http://takai.blogg.se/

svar: Ja visst, jag följer dig nu :)

Postat av: ♥ MeDinA ♥
vad är det bästa du vet? 
URL: http://meedo.blogg.se/

svar: Det bästa jag vet är att vara lycklig. Att inte ha några bekymmer med kompisar, inget stress i skolan och allt bara flyter på. Är inte det underbart?

Postat av: lalala
har du en bästavän? ..

svar: Ja, jag har en bästa vän. Vi kallar henne Jojo. Hon är jättesnäll, och vi har varit bästisar sen vi var 7-8 år!


(alldeles för runt ritad) Nelly och Jojo <3

Postat av: p <3
Är du kändis? Vad lyssnar du på för musik? PUSS! ! 

svar: Haha, speciellt känd är jag inte. Men jag planerar att syssla med sådant i branchen där man blir "känd", så jag lovar att om jag någon gång blir det så ska jag berätta det. Så kom ihåg mitt namn ;)

Postat av: Emmapemma♥
varför är du anonym??

svar: Egentligen är jag inte anonym. Jag skriver som personen Nelly bara. Nelly är jag på ett sätt, vi har samma tankar och så, men vi är lite annorlunda. Ni skulle nog märka skillnad mellan min mer personliga blogg och den här.

Postat av: kajsabajsa
är du svensk? ;D 

svar: Jag är född i Sverige, och medborgare i landet.

Postat av: Isabelle
Söt blogg! vilken är din favoritfärg? :P

svar: Tack! Min favoritfärg... Jag vet inte riktigt, jag gillar många färger och kombinationen av dom. Men en som alltid varit favvo är nog grön ändå.
Postat av: Kurt
vad heter du?

svar: Mitt riktiga namn? Jag kan säga att det slutar på bokstaven A


Var det bra svar? :)
Jo, jag vet att jag lovat att lägga ut en bild på riktiga mig, och jag håller alltid löften. Dock har jag inte tillgång till min kamera just nu, men inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0