kan man säga nej till en bra vän, för att mina andra kompisar vill det?

Som rubriken säger. Det hände mig idag. jag är väldigt nära vän till en skitschysst tjej, som har det ganska jobbigt just nu. Hon ville prata med mig om det idag i skolan, så jag stack ifrån lektionen och var med henne ett tag. När vi var klara kommer mina andra kompisar, och har världens råaste attityd! Dom tycker jag var taskiga mot dom, för att jag var med henne. Men jag älskar alla av dom. Den tjejen jag snackade med är jag inte så ofta med, hon vet att dom andra är mina bästa vänner. Jag blev sårad, för dom ignorerade mig tillsist, så jag låste in mig och ah, grät. Jag smsade med den som styrde det hela, och hon kom dit. Vi pratade ett tag, och hon förklarade varför hon inte ville att jag skulle va med tjejen. Varför berättar jag förstås inte här. Jag är vän nu med alla, och det är väldigt skönt! Jag vill kunna vara med dom alla, och mina kompisar accepterar det. Hoppas bara stämningen ska vara bra imorgon på skolan också.


bilden är väldigt snabbt gjort, så ögonen ser väldigt fail ut.
detta är bara ett exempel på sånt jag varit med om förr och det nu, för jag är vän med kompisarna nu. men man börjar ju tänka väldigt mycket om när man kan dissa en kompis, för en annan.

När tycker ni det är okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0