buu för smutsiga skolor! ;O

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag, har inte haft något att skriva om bara kände jag.

det finns en sak jag tänkt på, som gör mig less. Folk som pajar för andra. I min skola, Till exempel är det jättemånga som medvetet förstör lektionen för en hel klass genom att så och sparka så hårt dom kan på dörren. Skriker saker som "JÄVLA H*RUNGE, JONAS, KOM UT SÅ KAN VI SNACKA!", fast jag vet ju att dom "skojar" med Jonas. Det förstör, och man kan inte tänka alls. Jag försöker tänka på mina betyg, för jag har ett mål och vet exakt vad jag vill göra när jag blir vuxen och ska försörja mig.
En annan sak i skolan, alla som smutsar ner! Man kan inte sitta på golvet mot en vägg eller i trappan, knappt gå överallt. För att det är spott, läsk, godispapper, tuggummi etc. Det är inte fräscht! Skolan ska ha en ren miljö, man ska inte vara rädd för att trampa på fel ställe. Ändå vill jag inte säga åt mina kompisar när dom slänger nåt på golvet, man vill ju inte verka nördig?
Aja, vet inte vad ni tycker. Men ni kan ju iaf tänka lite på sånna som vill kunna ha det bra i skolan.


ser ni att håret är kortare? har klippt mig ;)


Kommentarer
Postat av: helena

HAHAHA! Kommentaren du skrev till kissie var ju fan klockren! XD



allt bra?

2010-01-27 @ 22:57:30
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: helena

asså! jag måste ju säga, du är grym på att rita.

Bilderna gör din blogg till så mycket mer än en blogg!

Den blir så personlig på nå vis!



Keep up the good work!

2010-01-27 @ 23:07:16
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Hej!

Jag har just nu en frågestund i min blogg!

Om aupairlivet, usa och allt som hör till.

Något som just du undrar över?



Kram!

2010-01-28 @ 03:08:28
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: erica

håller med! särskilt precis innan matsalen stänger för dagen.. fy vad där ser ut då!

2010-01-28 @ 12:22:00
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0