fjortisar, en vanlig människa eller helig gud?

(Hemma från skolan idag)
Jag har märkt en sak, som egentligen är väldigt tydlig. Alla säger när ingen hör att dom hatar fjortisar. Alla klär ut sig till fjortisar, och skrattar åt hur patetiska fjortisar är. Men ändå visar alla respekt för dom, och fjäskar för dom. Exempel: Mina kompisar som står ganska nära mig lägger nästan aldrig ut bilder på mig på t ex bilddagboken. Däremot lägger dom ut bilder på fjortisar dom nästan känner och skriver "Bara för att ... är FINAST och SÖTAST! <33333333333333333333333"
Så, om jag skulle kladda på mig för mycket smink, skaffa löshår, sätta snoddar på benen och pusha upp brösten till max, skulle jag få mer respekt då?



Vääldigt slarvigt gjord, men jag är sjuk och orkar inte lägga ner tid



DAGENS TANKE:
Vad är en "fjortis"? Hur beter sig "fjortisar"? Och tänk på, hur beter sig folk i närheten av dom? Tystnar dom? Låtsas dom som att "fjortisar" är helt normala människor? Viskar dom fula grejer som dom hoppas "fjortisarna" ska höra?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig? :)



Kolla gärna in mitt besöksrekord, och jag har min blogg i fyra dagar! :D

2010-02-25 @ 13:37:47
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har jag svarat på din fråga i min frågestund, hoppas du är nöjd med mitt svar :)

2010-02-25 @ 23:09:02
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0